A weboldal cookie-kat használ. További információk.
  • ganoderma ganoderma-text KÍNÁBAN MÁR TÖBB EZER ÉVE
    RENDKÍVÜL HATÉKONY
    GYÓGYNÖVÉNYKÉNT TARTJÁK SZÁMON.
    OLYAN GYÓGYNÖVÉNY,
    MELYNEK NINCS MELLÉKHATÁSA
    MÉG HOSSZÚ TÁVÚ HASZNÁLAT UTÁN SEM.
    JAVÍTJA A SZERVEZET ÁLTALÁNOS
    ÁLLAPOTÁT, ÖNGYÓGYÍTÓ KÉPESSÉGÉT.
  • ganoderma ONE DRAGON MODELL A TERMELÉSTŐL AZ ÉRTÉKESÍTÉSIG
    A TELJES FOLYAMATOT
    A VÁLLALAT TARTJA KÉZBEN.
  • ganoderma VÁLTSD VALÓRA AZ
    ÁLMAIDAT A DXN-NEL!
    RAGASZKODJ
    AZ EGÉSZSÉGEDHEZ!
    LÉGY ANYAGILAG
    FÜGGETLEN!
    ÉLJ MAGASABB
    ÉLETSZÍNVONALON!
    VALÓSÍTSD MEG
    ÖNMAGAD!
CSATLAKOZZON
MOST!
2018 Április
H K Sze Cs P Szo V

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

 

 

 

 

 

 

Hírlevél feliratkozás

Keresztnév:

E-mail:

Termékismertető   Üzleti lehetőség

Írja be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

Visszahívunk!

Ha úgy érzed, hogy inkább személyesen szeretnél erről az üzletről velem, vagy munkatársaimmal beszélni, add meg a
Nevedet:

 

Kérlek a telefonszámod mellett add meg az országod kódját (amennyiben nem Magyarországon élsz)!

telefonszámodat:

 

vagy Skype elérhetőségedet:

 

vagy e-mail címedet:

 

és írd be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

 

jan

8

Miért éppen MLM?

2013.01.08 - kedd

 

 

1885821

 

Mert a világ milliomosainak 20 %-a a Network Marketingben lett milliomos!

 


Mert a Network Marketing képes arra, hogy az átlagember számára is átlagon felüli jövedelmet biztosítson!

 

 

Miért érdemes csatlakozni?


  • Neves gazdasági elemzők szerint, a hálózati forgalmazás (MLM) a legdinamikusabban fejlődő üzletágnak számít a XXI. században!
  • Ez a jövő kereskedelme!
  • Azokat a láncszemeket, amelyekre nincs szükség, a rendszer ki fogja iktatni!
  • A cégek így óriási költségeket spórolnak meg a reklámokon és viszonteladókon!
  • A termék a gyártótól közvetlenül a fogyasztóhoz kerül!



Ismerd meg a kifinomult és harmóniára épülő MLM rendszerű üzleti lehetőséget!

 

 

Tények a Network Marketing szakmáról:

 


  • Kb 45 millió ember dolgozik a világon a Network marketingben
  • 135 ezren csatlakoznak hetente
  • l20%-a keres havonta több mint 12 000 $-t
  • l6%-keres havonta több mint 50 000 $-t
  • l3% keres havonta több mint 100 000 $-t
  • Több mint 4 millió ember lett milliomos a Network Marketing által!


A Network Marketing képes arra, hogy az átlagember számára is átlagon felüli jövedelmet biztosítson!

 

 

Egy lépésről-lépésre rendszer, amely megmutatja, hogyan lehet Neked is egy átlagon felüli jövedelmed!

 


De ne siessünk annyira, hagyd, hogy visszavigyelek kicsit abba az időbe, amikor még lehet, hogy kisgyerek voltál, vagy meg sem születtél...

 

Hiba lenne, ha figyelmen kívül hagynánk azt a tényt, hogy, hogyan is született meg valaha a Network Marketing, mint vállalkozás-forma...


Kérlek, szánj időt az oldalra!

 

„Ha nem szánsz időt rá, hogy a fontos dolgokat közelebbről is megvizsgáld, akkor soha nem fogod megismerni a kifinomult és harmóniára épülő vállalkozás- formát és az abban rejlő pénzkereseti lehetőséget!"


Ismerd meg első kézből azt a modern üzleti lehetőséget, ami által bődületesen sok pénzt kereshetsz, és ezáltal minden anyagi gondodat megoldhatod egyszer s mindenkorra!


Ahogy alaposan átvizsgálod minden egyes szavát a következő írásnak, fel fogsz fedezni egy forradalmian új munka módszert, amivel újabb lendületet adhatsz az életednek!

 

Akkor most vegyél egy nagy levegőt, és jöjjön a lényeg...

 

A multilevel marketing (MLM) vagy Network marketing egy értékesítési vállalkozás-forma. A vásárlás-ösztönző marketingformák egy világszerte elterjedt változata. Néhol többszintű értékesítésnek vagy hálózati kereskedelemnek fordítják.

 

A multilevel marketing-rendszer lényege, hogy az értékesítés a vállalattal alvállalkozói szerződésben lévő értékesítők vagy hálózatépítők által történik, személyes fogyasztás, ill. az ismerősök felé történő ajánlás által. Az értékesítést lényegében a független termékforgalmazókból álló, többszintű érdekeltségi viszonyok alapján épülő hálózat végzi, mely a terméket vagy szolgáltatást közvetlenül, direkt módon juttatja el a fogyasztókhoz.

 

  • Az MLM alapötletét az a felismerés adja, hogy egy termék elégedett fogyasztója a terméket feltehetően továbbajánlja, s így ő maga személyesen, közvetlenül részt vesz az értékesítésben.
  • Ez alapján, mint ajánlót, az általa „értékesített" termékek után bizonyos javadalmazás illeti meg.
  • Amennyiben az ő vásárlója a saját vásárlás nyomán a terméket ismételten sikeresen továbbajánlja, s ebből következően újra vásárlás és fogyasztás történik, a tovább-ajánló személyeket jutalék illeti meg, és az eredeti ajánló ebből a jutalékból is jutalék-részesedést kap.

 

Ily módon egy sikeres, többszintű fogyasztói-értékesítői hálózatot maga alá építő egyén komoly jövedelemre tehet szert.

 

Egy ponton túl, a modern mlm-hálózatok értékesítőjének már nem is kell foglalkoznia termékeladással, mivel a hálózatban lévő fogyasztás jutalékaiból is komoly jövedelemre tesz szert.

 

Ekkor már csak a hálózata fenntartásával, a hálózat eróziójának csökkentésével kell foglalkoznia. Ha ez az erózió megnő, azaz a fogyasztás visszaesik, a rendszert csak újabb értékesítők bevonásával, azaz terjeszkedéssel, expanzióval, a hálózat növelésével lehet fenntartani.

 

Ki (k) volt (ak) ennek az egész rendszernek a megalkotói?


Az első, ilyen alapokon nyugvó szervezetet - Peter Clothier: Kulcs a kezedben Multi-Level Marketing című könyve szerint - „...feltehetően William Casselberry és Lee Mytinger hozták létre.

 

1934-től a California Vitamin Company és a Nutrilite XX Vitamins termékeit árusították. Azért, hogy kereskedőiket anyagilag ösztönözhessék - így növelve a vállalat forgalmát -új tagokat vonjanak be és egyre több üzletkötőt képezzenek ki, 1941-ben létrehozták a C&M marketingtervet. Ennek alapján a kereskedők 3%-os extra jutalékot kaptak az általuk személyesen csatlakoztatott tagok után."

 

1975-ben az Amerikai Szövetségi Kereskedelmi Bizottság beperelte a legnagyobb MLM-céget, az Amway-t illegális piramisjáték vádjával. 1979-ben a bíróság az Amway-re kedvező ítéletet hozott. Ettől kezdve definiálták a legális hálózati marketing kritériumait, és azt, hogy miben különbözik az illegális piramisjátéktól. A bírósági végzés szerint a legális hálózati kereskedelem három fő szempontja a következő:

  • az áru visszavásárlása 90%-os áron, ha a vevő meggondolja magát,
  • a résztvevők havonta legalább 10 vásárlót látnak el személyesen,
  • a 70%-os szabály: ellenőrizni kell, hogy a nagykereskedelmi áron beszerzett áruk 70%-át eladták vagy felhasználták, mielőtt újabb megrendelést adnak le a cég felé.

A fogyasztásra szánt javakat független termékforgalmazók a végfelhasználóknak közvetlenül juttatják el, vagy közrejátszanak ebben a folyamatban. A termékforgalmazók törekednek arra is, hogy újabb tagokat csatlakoztassanak hálózatukhoz, és így növeljék összértékesítésüket.


A hálózat tagjainak jövedelme többféle:

 

 

  • Kiskereskedelmi árrés (egyes cégek ezt az „ügynöki" megítélés miatt csak korlátozottan teszik lehetővé): fogyasztói és nagykereskedelmi ár különbsége,
  • Jutalék: jutalékot a forgalmazó a saját maga által létrehozott csoport után kapja a vállalattól. Ennek a jutaléknak a mértékét a vállalat egy marketingtervben (pl: DXN) határozza meg, és alapját (bizonyos megkötésekkel) a létrehozott csoport által generált forgalom adja.

 

MLM mint üzleti vállalkozás

 

Az MLM vállalkozás kereskedelmi tevékenységre épül. A termék lehet valamilyen dologi eszköz (táplálék-kiegészítő, tisztálkodó-, vagy tisztítószer, műszaki cikkek, konyhai eszközök, egyéb a sor végtelen) vagy szolgáltatás (biztosítás, internet-, kábel tv-, telefon előfizetés, egyéb). Az MLM vállalkozásban, ahogy a hagyományos kereskedelemben is a termékek megvásárlásából keletkezik a forgalom.

 

Egy MLM vállalkozást a hagyományos vállalkozásokhoz képest jóval, kisebb kezdőtőkével (már 20 000-30 000 forinttal, egyes cégek esetén akár 0 forinttal) is el lehet indítani.

 

Az alacsony induló költségek miatt bárki számára elérhető vállalkozási formáról van szó.

 

Nagyobb időráfordítást sem igényel, mindössze heti 10-15 órát kell kezdetben a vállalkozásra fordítani, így a meglévő munkahely mellett is végezhető ezzel kiegészítő jövedelemhez juttatva bárkit, aki ezzel foglalkozik.

 

A hálózat felépítése

 

A hálózat tagja felett lévő tagokat szokás nevezni, "felső vonalnak", akik pedig hozzá csatlakoznak azon tagokat "alsó vonalnak". Az alsó vonalban vannak a nem közvetlen hozzá csatlakozó tagok is. A hozzá közvetlen csatlakozó tagokat nevezik "front"-nak az általa kialakuló hálózatot pedig "lábaknak". Minden egyes tag, vagy "front" egy-egy "láb".

 

Azon tagokat, akik sem a felső vonalba sem az alsó vonalba nem tartoznak őket szokás "kereszt- vagy testvérvonalnak" hívni. Közvetlenül a tag felett lévő személyt nevezik "szponzornak", sokszor a gyakorlatban, főleg ha ez az illető kezdő, akkor a szponzori tevékenységet valamelyik felső vonalbeli tag végzi.

 

Egy MLM vállalkozásban mindenki a saját hálózatát építi fel a nulláról. Bármikor kezdi is el az illető a munkát ugyanakkora esélye van egy nagy hálózat kiépítésére, mint annak, aki már évek óta tagja a hálózatnak. Abban az esetben, ha valaki egy tag alatt nagyobb hálózatot épít fel, mint ő maga, akkor az alsó tagnak a bónusza is nagyobb lehet, mint a felette lévő tagé. Sőt olyan eset is előfordulhat, hogyha az felső tag elhanyagolja az üzletépítést, hogy a felső tag nem jogosult az alsó tag hálózatából semmilyen bónuszra.

 

A hálózatban a vásárlók aránya több mint 90%. A maradék pár százalék azon személyek, akik aktívan foglalkoznak az üzletépítéssel. Az összes forgalmat a hálózatépítők és a vásárlók együttes vásárlásai adják ki.

 

Mivel csak a forgalom után fizetnek (nem a beléptetett tagok után) az MLM cégek ezért hiába regisztrál be valaki akár kétszáz embert is közvetlenül magához, azzal nem lesz nagyobb a jövedelme, mint annak, aki csak ötven embert regisztrál, viszont e csoport forgalma meghaladja a nagyobb létszámú csoport forgalmát.

 

Ha valaki felépít egy kellően nagy hálózatot, akkor az hosszútávon biztos jövedelmet biztosít  számára még akkor is, hogyha a hálózat már nem növekszik tovább, mivel a meglévő vásárlók biztosítják az állandó forgalmat.

 

Bónusz kifizetés, felhasználás

 

A bónusz elszámolása az MLM cég mindenkori marketing terve alapján történik. Alapja a termékek eladási árának nettó összege. Az MLM kereskedelemben, ahogy más kereskedelmi formáknál is csak abban az esetben van bónusz kifizetés, hogy ha van forgalom az adott hálózatban.

 

A bónusz fizetés mindig a legalsó szintről felfelé történik, a marketingtervben meghatározott feltételek szerint. A legtöbb cég esetében elmondható, hogy mindig a legalsó szinten lévők kapják a legnagyobb százalékát (kb. 20-40%) a bónusznak és ahogy felfelé haladunk ez úgy csökken egészen alacsony százalékokra (1-3%). Az, hogy hány szintig fizetnek bónuszt ezt az adott cég marketingterve határozza meg.

 

A bónusz kifizetése minden esetben számla ellenében történik az elszámolási időszakot (általában egy hónap) követő hónapban. (egyes cégek ettől eltérhetnek) Bizonyos MLM cégeknél lehetőség van a bónuszok levásárlására is. Ebben az esetben a termék vásárlás teljes összegéből levonásra kerül a bónusz összege, így a termékekért a bónusz összegével csökkentett ár fizetendő.

 

A termékek vásárlása és a regisztráció

 

A termékek megvásárlása történhet valamelyik forgalmazótól vagy közvetlen a cég raktárából (Néhány cég termékei kiskereskedelmi forgalomban is megvásárolhatóak). A raktárból vásárolni csak a regisztrált tagok jogosultak. A regisztráció bizonyos cégeknél díjmentes, más cégek egy minimális összeghez kötik (kb. havi 500-1000 forint). A regisztrációval a tag kedvezményesebben vásárolhatja meg a termékeket, mintha külsősként venné meg. Egyes cégek esetén további kedvezményeket vagy egyéb szolgáltatásokat (telefon flotta, kedvező utazások, stb.) is igénybe vehetnek.

 

Forrás: Wikipédia

A szabad enciklopédia

http://hu.wikipedia.org/wiki/Multi-level_marketing  (2013-01-08)


 

UTÓSZÓ

 


Nos, Kedves  Barátom, bízom benne, hogy sok hasznos információt,tudást sikerült begyűjtened ebből az anyagból, és el tudsz indulni majd az itt leírtak alapján a hatékonyabb, eredményesebb döntés útján.

 

Talán már látod te is, hogy az MLM mint vállalkozás-forma nem játék, és végképp nem úgynevezett PIRAMISJÁTÉK, hanem szigorú, szabályrendszeren alapuló vállalkozás.



 

Hadd fejezzem be stílszerűen:

 

Nézd, most végleg megszabadulhatsz, ügyes-bajos pénzügyi gondjaidtól. Biztosan ezerszer elképzelted már, ahogy sikerül, és ilyenkor mindig érezted, hogy ez milyen megkönnyebbülést jelent.

 

Tartozol magadnak annyival, hogy most megteszed az ehhez szükséges egyetlen, egyszerű lépést... Vedd a saját kezedbe a sorsod és ide kattintva regisztrálj még ma!

 

Ez egy alaposan kipróbált és bevált stratégia, amely segítségével most végleg legyőzheted anyagi gondjaidat, vagy éppen egészségügyi problémáidat!

 

Soha ne felejtsd el a következőt!

 

 

,,A kávéfogyasztók nem felejtik el meginni  kávéjukat...és nem akarnak a kávéjukról lemondani...Az igazán nagy üzletek egy jó kávé MELETT köttetnek!"

 

 

Köszönöm, hogy velem tartottál!

 

onlinehalozatepitesgomb

 

tagsagiszerzodesgomb

 


 

 

Pintye Miklós

miky0828@gyarmatkave.hu

 

Tel: +36 (20)9-114-368

 

 

 

 

 

DXN Facebook Share Megosztás Facebook-on